Odpovědět na komentář

Predpokladam, ze armadni

Predpokladam, ze armadni systemy to take tak delaji.

Nevím o tom, že by se v armádě používaly detektory laserů. Co se týká detekce radarů, tak tam je filtrace obrovská věda, jde o nejsložitější část celého problému.

Co se tyce rychle reakce pri jizde v tesnem zavesu, chtelo by to asi spojit dalkomer s brzdami, aby auto vedene zacalo brzdit v okamziku kdy zacne zpomalovat auto vedouci, bez zpozdeni daneho ridicem.

Tohle už se celkem běžně používá, říká se tomu "adaptivní tempomat". Při jízdě v zácpě se řidič věnuje jen volantu, o zbytek se stará automatika, která udržuje vzdálenost od vozidla vpředu. Dává se to ale jen do aut vyšší třídy, např. BMW 7, Mercedes S a podobně. Ale taky je tam ta vzdálenost nastavena tak, že to k popisovanému účelu ve většině případů použít nejde.

Odpovědět

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Povolené HTML značky: <a> <em> <strong> <cite> <code> <blockquote> <p> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.

Více informací o možnostech formátování

Ochrana proti spamu
Tato otázka slouží k rozlišení spamovacích robotů od lidí.
odpovězte prosím