Odpovědět na komentář

On je hlavně problém v tom,

On je hlavně problém v tom, že AFAIK nejdřív auto zaměří jen opticky („dalekohledem“) a teprve potom spustí samotný lidar. Takže v okamžiku, kdy je detekovatelný, už není čas na to nějak reagovat. Proto to bývá také v antiradarech řešené tak, že trvale generují rušivý signál a po detekci ho za nějaký čas (který dává řidiči možnost zpomalit) vypnou, aby se dalo měření provést. Tyhle antiradary jsou podle naší legislativy nelegální (pokuta do 10 000 Kč, u právnických osob a podnikatelů až 100 000 Kč).

Odpovědět

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Povolené HTML značky: <a> <em> <strong> <cite> <code> <blockquote> <p> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.

Více informací o možnostech formátování

Ochrana proti spamu
Tato otázka slouží k rozlišení spamovacích robotů od lidí.
odpovězte prosím