Odpovědět na komentář

Re: Vyjadreni zakaznicke podpory

Silně pochybuji, že by se někdo obtěžoval s něčím takovým seznámit zrovna oddělení technické podpory v Čechách.

Já dělám v O2 a pokud si z toho můžu brát příklad jak to funguje ve velkých korporacích, tak technická podpora bude poslední, kdo se o tom dozví.

Tedy imho ten člověk skutečně věří tomu, co píše, jen je klasicky neinformovaný a kdyby mu to někdo předvedl ve wiresharku, tak by asi prohlásil cosi o kokotech z vedení a dekrementoval index trpělivosti, kterou s firmou a managementem ještě má, než ho chytne rage a půjde pracovat někam jinam.

Odpovědět

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Povolené HTML značky: <a> <em> <strong> <cite> <code> <blockquote> <p> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.

Více informací o možnostech formátování

Ochrana proti spamu
Tato otázka slouží k rozlišení spamovacích robotů od lidí.
odpovězte prosím